e-mail yang unik


Biasa kita penah dengar domain e-mail seperti @yahoo.com @gmail.com @hotmail.com dan sebagainya. Tapi penahkah anda  jumpe domain yang unik seperti @hackermail.com @myself.com @engineer.com @doktor.com @programmer.net @linuxmail.org @photographer.net @alumni.com @muslim.com dan banyak lagi. Anda penah jumpe ?

Admin pernah la jumpe dan baru sekarang terniat mencari dimana untuk  mendaftar e-mail tersebut. Jika anda nak memiliki e-mail yang unik ni boleh la daftar di www.mail.com dan pilih lah domail yang anda suka.





3 comments:

  1. penah jugak email fb jd aol.com . haha !!

    BalasPadam
  2. hackermail.com dengan linux tu pernah dengar.. yg lain xpernah lagi.. hehe. mcm best je kan.. nk try skodeng jap la :)

    BalasPadam
  3. oh, tgk gmba bwh tu br phm. hehe

    BalasPadam

Setiap ulasan pengguna admin tidak akan bertanggung jawab.

Best viewed with Firefox

Creative Commons License
Dimensi Siber oleh Shafuan Kechik Hakcipta terpelihara, Dibawah Lesen akta Creative Commons .